2.27 günlüğüz .emziriyorum.15 gün önce yeşil kaka ve küçücük 2 kere kakada kan görünce dr.yediklerini yaz dedi.
bende o hafta sonu şarküteri ve döner yemiştim dışardan paketli gıdada..
ama ben doktoru dinlemeyip alerji yapabilcek herşeyi kestim !!!
11 gün ; zeytin yağı-zeytin -ekmek-avoado-salatalık-bibersalçası-makarna pilav-kabak ısırgan ,kuzu eti tavuk ve balık ..yedim
kulak arkası ve önü kuruluğu kaş kuruluğu MUKUS🤦🏻♀️ Gürültülü kaka hepsi vardı.
- Gün oldu diyet yapalı sadece ;tek kulak arkası kuruluk egzama gibi ve mukus kaldı..(oda geçmiyormuş ek gıdaya kadar heralde)🤷🏻♀️
şimdi ben domatesle 3gün kuralı ile diyeti açayım diyorum;
çay kaşığı yedim dün
tatlı kaşığı bugün yedim
ve yemek kaşığı yarın yicem.!
şeklinde pişmis domates salça yedim.
bundan sonra kaç gün beklemeliyim ki
diğer alerji yapabilcek gıdaya başlayayım???
.tahliller gerçek sonuç vermiyor diye deneme yöntemi yapıyorum