NrYlmzTsr Mervea yok allaha sukur sut alerjisi yok, sadece agzinin yanina degerse hafif kizariyor hemen geciyor.
Thesra NrYlmzTsr Tamam canım o zaman ben gerçi vermiyorum artık birkaç aydan beri hem yaşına girdi hemde keçiboynuzu özü veriyorum bakalım belki bir kan testi yapılıp değerlere bakarlar
Thesra NrYlmzTsr Alerji olcağını düşünmüyorum bende hafif kızarıklık yapıyor geçiyor belkş hassaslıktan dolayıdır çünkü başkaları da kullanıyor çoğu kişide de yapmıyor tamamen ten hassaslığıdır diye düşünüyorum
baldanadam Sareninannesiiii ferromix sase seklinde nasil veriyorsunuz bebeginize birseyin icine mi karistiriyorsunuz
Ayaz16 Sareninannesiiii bu damlanın içinde herhangi katkı maddesi var mı peki bende sidefer kullanıyorum ama içinde şeker olduğunu duydum bu bitsin almıcam ilk verdiğimde çok rahatsız olmustu kusmustu falan
NrYlmzTsr Deletedmom345 merhaba, evet hala kullaniyorum, ve artik kizariklik yok, simdi severek iciyor :)
Mom084 Miskokulummm bizi alerji yaptı malsef kullanmıyoruz.1 kere kullandim elimde kaldı 🤔 sağlık ocağının verdiği de.kabiz ediyor 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Deletedmom345 Mom084 Bebeğinizin süt alerjisi var mı? Oğlumuda fena kızarttı sebebini araştırıyorum.Yarın doktorumuza danışacağım.İçinde süt tozu var🤷🏻♀️
NrYlmzTsr Guliz buzdolabinda, vermeden 15 dk once cikarip sonrasinda veriyorum. Ama artik doktorumuzun oneriyle baska ilaca gectik.
Guliz Miskokulummm merhaba peki sideferi nerede saklıyorsunuz ? Buzdolabı yazıyor ama kararsız kaldım