AyPerisiVeGokPrensininAnnesi dunyaninenguzelkokusu Verdim tabiki de sevmemişti o zaman pastayı ne kremasını, ne meyvesini,ne kekini yediremedim. 😂
dunyaninenguzelkokusu AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 😊😊 büyük ihtimal benim kızım da yüzünü ekşitir ilk defa tadacağı için bakalım ne yapacak çok merak ediyorum sağı solu belli olmuyor ki hiç belki yemez belki daha ver diye saldırır 🤭🤭😄
Ozgeersin dunyaninenguzelkokusu evet çekirdek aile olarak kutlamıştık zaten Virüsten dolayı martta 2 yaşına girecek ailelerde olacak bu sefer daha eğlenceli olacaktır onun için konsept falan.
1prensAnnesii dunyaninenguzelkokusu önüne oturtum ama bizimki yemekten ziyade mıncıklamak istedi bi iki ağzına götürdü ama bu pasta onun içindi ve bence yemeliler de zaten neticede pasta onun icin yapıldı
dunyaninenguzelkokusu 1prensAnnesii aynen canım ben hani içinde krema krem şanti bazılarında çikolata karamel tatlı falan var ya bi sorun olur mu onu kafama takmıştım yorumlardam okuduğum kadarıyla pek olumsuz görmedim