MerveToprakk Balbocegimkizim_42 Ilk başta granül sabun aldım, nefret ettim ya sabun kalıntıları hep kaldı kıyafetlerde. Şimdi almıyorum ayrı bir şey. Kendi kıyafetlerimi yikadigim deterjanla yıkıyorum vallahi iyi oldu.
Balbocegimkizim_42 MerveToprakk sıvı deterjan kullanıyordum ben ama acaba sıvı olduğu için mi etkili olmadı diye düşündüm bende
VelardaEdiz Balbocegimkizim_42 pril damlatın lekeli yere öyle atın oda çıkarıyor ben sorun yaşamıyorum çıkıyor lekeler
Merila VelardaEdiz servisçiye sormuştum kesinlikle kullanmayın diye korktum açıkçası kullanmayı bırakmıştım
VelardaEdiz Merila e deterjanda aynı şey oda toz oda toz, alerjik açıdan daha iyi bebeğime sıvı deterjan tıkıyor
defnesmomm Balbocegimkizim_42 granül beyaz sabun kullanıyorum ben. Lekeler için leke çıkarıcı eklemek şart.
Sesa Balbocegimkizim_42 valla ben hacı Şakir’le yıkıyorum bazen de elimde çitileyin makineye atıyorum
MerveToprakk Balbocegimkizim_42 Çoğu leke makinede çıkmıyor zaten, zor lekeleri elde sabunla citilemek lazım🙂
Balbocegimkizim_42 Sezenaksukarademir kalıp sabun bende rendeledim ama işte havuç lekesi kaldı yapıştı sanki çıkmıyor bir türlü
Balbocegimkizim_42 Omero21 bizimkisi henüz tam dik oturamiyor bide çekiştirip duruyor kesin onu da rahat bırakmaz 😅
Balbocegimkizim_42 MerveToprakk vakit yetse keşke ama kız kucağımda gün nasıl bitiyor anlamıyorum 😥 ama deneyeyim bunu da hepsine