Balbocegimkizim_42 Altı aylık olduk şimdiye kadar dalin ve siveno bebek deterjanlarini kullandık ama istediğim sonucu elde edemedim bazı lekeler kalıyor 🙄 ek gıdaya geçince birde çıkmadı onluklere bulasanlar, sizler hangi deterjanı önerirsiniz?
Mom070 Balbocegimkizim_42 Bitkisel olarak green clean ve yine aynı markanın leke çıkarıcısını tavsiye ederim.
VelardaEdiz Balbocegimkizim_42 lekeler olunca leke olan yeri beyaz lakıp sabunluyorum önce çitiliyorum öyle atıyorum makineye çıkıyor o zaman
Betim Mom070 ben de greenclean kullanıyorum ama lekeler çıkmıyor nasıl kullanıyorsunuz ben mi yanlış yapıyorum acaba
VelardaEdiz Merila direk koyuyorum 40 derece 2 saatlik baby plus programında yıkıyorum eriyor daha bugüne kadar bir kalıntı kalma söz konusu yaşamadım
Merila VelardaEdiz servisçiye sormuştum kesinlikle kullanmayın diye korktum açıkçası kullanmayı bırakmıştım
VelardaEdiz Balbocegimkizim_42 pril damlatın lekeli yere öyle atın oda çıkarıyor ben sorun yaşamıyorum çıkıyor lekeler
Sezenaksukarademir Balbocegimkizim_42 bebek deterjanı kullanmıyorum durunun granül sabunu vardı bir süre ondan kullandım daha sonra ev sabunu rendeleyip öyle yıkadım hep
Balbocegimkizim_42 Sezenaksukarademir kalıp sabun bende rendeledim ama işte havuç lekesi kaldı yapıştı sanki çıkmıyor bir türlü
Berilismom Balbocegimkizim_42 valla önce arielle normal yıkıyorum sonra bebek kıyafetleriyle bebek deterjanıyla atıyorum 9 aylığız 🤷♀️