Ben bu konuşmadan hic birsey anlamadım simdi biri bana anlatabilir mi kemiği haşlayıp jöle kıvamına neden getiriyoruz normal haşlama olursa olmaz mi neden 14 15 saat pişmemiş gerekli birde ilik dediğimiz şey kemiğin erimesi ile mi gerçekleşiyor yoksa kemiğin içindeki olikden mi bahsediyoruz guzel anneler.🥰