Ily20 Merhaba kızlar bebeğim için kemik suyu kaynattım düdüklüde ¾ saat kadar ama jöle gibi olmadı acaba hazır olarak aldığınız güvendiğiniz markalar neler
Ztoros Ily20 13 saat kaynatıyorum soğuyunca o kıvama geliyor. Biraz sirke de koymak lazımmış ev yapımı tabii
Mduygum Ily20 biraz az kaynatmissin 13-15 saat kaynamasi lazim kisik ateste normal tencerede en kucuk gozun en kisik ayarinda
Fatmacicek Kasaptan alıyorum 17 saat mum alevinde pişiriyorum . Kemiğin içindeki iliği iyice boşaltıp suzuyorum.
EMirac2020 Ben kemikleri derin bir tencereye koyup firina gönderiyorum sabahtan aksama kadar orda ateşin sıcaklığında yavas yavaş kaynayip pişiriyor ve sogudugunda zaten jole gibi oluyor. Daha pratik oluyor hem ev de kokmuyor
Fatmacicek Ily20 hayır yavaş kaynadigi için buharlaşma hızlı olmuyor . Aspiratör açık oluyor . Sıkıntı yaşamıyorum . Tavuk suyunu da 6 saat pişiririm . Hazır kullanmadım
Ily20 EMirac2020 öyle yapıldığınj hiç duymamıştım bende sorucam umarım kabul ederler teşekkür ederim🙏🏻
EMirac2020 Ily20 rica ederim 🥰 belli bi ucret karsiliginda kabul edeceklerini düşünüyorum boyle biraz kenarda ates degmeden pişer
Giizz Ily20 aklınızda bulunsun 1-2 saat sirkeli suda bekletin iliği önce :) defne yaprağı atarsanız içine kokusunu alır. Pişmesine yakın patates havuç soğanda koyarsanız aroma verir içine:)
Mduygum Ily20 elma sirkesi katarsan icine bir kac tane kararbiber defne yapragi, davlumbazi da acip kisik ateste buhar cikmiyo zaten yavas kaynadigi icin fazla koku da olmuyo dogal olarak