Mom0971 benim oğlumda da oluyor suan 25 aylık dogdugundan beri yanagın da bazen cıkar doktorumuz korkulacak birsey olmadıgını cildin dış etkenlere karsı bagısıklık için oluşturdugunu soylemişti cıkması iyi bile demişti büyüdükçe ek goda doneminde filan birseyi cok kacırırsanız o zamanlarda cıkıcak dedi ve oyle oljyor gercekten