Yaren678 yuhibu1920 canım bende emzirerek uyutuyordum memeden keserken çok ama çok zor oluyor ağlama krizleri emmek için kendini parçalıyordu resmen ve emerek uyumaya alıştığı için hala bi uyku düzeni yok çok zor uyutuyorum 12 ay oldu bıraktıralı düşün yani halen uyumakta zorlanıyor sana tavsiyem hemen memede uyuma alışkanlığını bıraktır
PasaAnnesii yuhibu1920 bu bebek kendi kendine uyuyorsa biz mi sallıyoruz anlamadın benimki gaz çıkarırken omzumda da uyuyor kaynanam gil kucağa alışacak diyor ne yapım gaz mı cikarmiyim
Birmartannesi yuhibu1920 benim oğlumda memede uyuyir ama tamamen gece benim usengecligimden 3 4 gün gece emmesijo kesip kararlı olsam bu kadaara sık kalmaz,, yari uyur yarı uyanık halde yatağa bırakın bide
daiysdiuy yuhibu1920 bence durum söyle eğer memede uyuması sizi rahatsız etmiyorsa sorun yok, uyku eğitimi veren birinin yazısını okumuştum eger destekle uyutmak sizi mutsuz etmiyorsa uyku egıtımı vermeyin herkesin ihtiyacı farklıdır diye. benim oğlum önce sallayarak uyurdu sonra bi anda sallanmak istemedi, yanına yatınca uyumaya basladı, gece benimle uyurdu sonra bir anda besiginde uyumak istedi. bence bu konuda tek dogru yok. sadece evet uyku rutınlerı olusturmak guzel oluyor. bebegınız ve siz birlikte nasıl mutluysanız öyle yapın.
Daphnemom yuhibu1920 çocuklar ilk 4 ay bilinçli alışkanlık kazanmazmış bilimsel araştırmalara göre 🤷🏻♀️
ElisaNazzz yuhibu1920 amaan iyice abarttılar ya ellerinden gelse fanusa koyup orda büyütecekler çocukları çocuk bu çocuk her çocuk bir olmaz valla sallıyorum da sadece uyurken emzik alıyor zaten ben 5yaşıma kadar emzik emdim diş yapım da inci gibidir hiç bişeyim bozulmadı şükür 40gün bile emmemişim annemi hasta bile olmam çok şükür her bebeğin bünyesi farklı
YasemiNYagmur1 yuhibu1920 uyku da bişeyler diretmedim nasıl istiyorsa ona göre şekillenmeye çalıştım. İlk doğduğunda kucağımda uyurdu. Sonra hamak da 3 aylık olunca ayakta sallamayla 5 aylık olunca bi rutin oluşturmaya başladım. Tek kararlılığım beşiğinde bulunan odadan başka odada yatırmadım. Gece uykusuna geçmeden bez değiştirme tulum giyme biraz kitap okuma gibi.. asla başka odada hazırlık yapıp uyutmadım. Kucağımda uyuttum ama kollarım ağrıdı beşiğine koydum biraz debelendi ve uyudu. Şimdi 6.5 aylık ve bunların hiç birini istemiyor mama içip kendi uyumak istiyor müdahale istemiyor. Ama bunu ben yapmadım kendi nasıl istiyorsa ona göre şekillendim. Şöyle uyusun böyle uyusun gibi şeylere girmedim. Ayakta sallıyorum uyumuyor mu ara verdim konuşmadan ortam tabi loş biraz öyle vakit geçirdim. Baktım istemiyor mamasını içirip sadece bekledim yanında mız mız olursa müdahale ettim. Şimdi kendi uyuyor ve 10 dk sürmüyor dalması ve gerçekten müdahale etmeyince gece uyanmıyor da. Benim kızım büyük insan gibi akşam 8 de yatar sabah 5 de kalkıp mama içer ve tekrar desteksiz uykuya döner 8 e kadar. Belli zaman müdahale etmeyin derim onlar huy değiştiriyorlar. Bi maşaAllah da alırım 🧿🧿
yuhibu1920 YasemiNYagmur1 maşallah maşallah 😍41 kere maşallah. en büyük hayalim 8 de yatıp ertesi gün kalkan bebek 🙄bizim ki gece 12 de uyuyor 2-4-6-da memeye uyanıyor uyuyup 8 de kalkıyor bütün gün ayakta ta gece 12 ye kadar 😣 yatağa koyunca ağlıyor mız mız sürekli
Aybersa yuhibu1920 memede uyuyordan kastın ne? Meme ağzından çıkınca uyanıyor mu, yoksa 10 dakika emip uyuyor ,yerine mi koyuyorsun?
yuhibu1920 Aybersa meme emme lden uyumuyor,uyumak için meme emiyor acıktığı için değil. Yani meme onun için uykuya geçme aracı.
Aybersa yuhibu1920 meme ağzından çıkınca uyanıyor mu? Çoğu çocuk memeyle uyuyor zaten,benimki de öyle. Genelde öyledir zaten yakınında olduğunu bilmek istiyorlar kokumuzu ozluyorlar,bir zaman sonra da alışkanlık oluyor
Gokce_mom Linamommg sarsılmış Bebek sendromuna yol açtığı iÇin zararlı deniyor kalıcı hasarlara ölümlere yok açabiliyormuş
yuhibu1920 Aybersa kısa uyuyor. Yarım saatte uyanıyor gündüz.geve de iki saatte bir kalkıyor ve emmeden uykuya geri dalamiyor
MutluEbeveynler yuhibu1920 2 aylık kucakta ve memede uyuyor hatta babasında uyuyor gazını aldıktan sonra emzikte veriyoruz sıkıntı yok. Emzir uyku moduna girdimi babası varsa evde gazını alsın kucağında uyusun babasının sendr keyfine bak 😜 Rahat ol uysunda nerde uyursa uyusun. Sallamaktada sorun yok.
yuhibu1920 MutluEbeveynler hiçbir şekilde uyumuyor esniyor esniyor en son artık dayanamayıp memede uyuyor😣
zeytinbacilar morjaguar sorun olmadı annem kucağına alır almaz uykusu varsa uyurdu annemde bende sadece emmek isterdi uyumak için ama annem sık sık gelirdi anneme çok alışıktı bana huysuzlanır anneme asla huysuzlanmazdı
Smnl yuhibu1920 bebek illa uyumak icin bir şeye ihtiyaç uyar. 9 aydan sonra rem uykusuna geçmek için yani derin uyumak icin de emmeye ihtiyaç duyar bunu emzik ya da meme ile sağlamalısınız. Emme refleksi onun icin çok önemlidir ve yeterince doyurulmazsa psikolojik yoksunluk yaratır. Emerek uyumanın zararı nedir ilk defa suan sizden duydum. Halbuki psikolojik ve zihinsel olarak ne kadar çok geliştiriyor bebeği kızım 13 aylık hep emerek uyuttum memnunum bu durumdan
Y0696 Smnl en çok merak ettiğim şey 4 aylığız bende emerek uyutuyorum ama gece sık uyanıyor büyüdükçe alışkanlık olur daha çok uyanır diyenler oluyor gece kesintisiz uyuyor mu?
yuhibu1920 Smnl ya bana da zararlı gibi görünmüyor sadece çok şık uyanır diyorlar olur olmadık yerde meme yapışır büyüyünce falan diyorlar forumda hep
Dadam yuhibu1920 sabah şöyle bir paylaşıma denk gelmiştim, ben de emzirerek ve emzikle uyutuyorum, 1 yaşında, 10 dakikada uykuya geçiyor, gece sık uyanması dışında asla pişman değilim böyle alıştığı için. Bırakması zor olabilir ama oğlum mutlu, ben mutlu.
yuhibu1920 Dadam biz banyo yaptırınca uykusu gelmiyor bir türlü 🙄 şuana kadar hiç akşam 7-8 gibi uyuyo sabah uyanmadı bu imkansız yani. Bizimkinin en uzun uykusu 3-4 saat. Yarım saat uyuyunca bile cin gibi oluyor. Bir haftadır uykuya aşırı direniyor uykuyu çağrıştıran ne görse çığlığı basıyor 😣