Cerenmasal Melekler merabalar bende geceleri prima premium care kullaniyorum,gunduzleri sleepydi taa ki migrosun bezini kesfedene kadar inanilmaz memnunum kulot bezini denedim ama kagit gibiydi begenmedim,ama cirtli bezi gayet guzel
Melekler mert2021 Prima güzel premium care olan ıslak mendili de çok güzel ama paketi 12 tl çok pahalı almıyorum bende onu :)
Melekler Tansui üEirn de yazanların hiç biri doğru değil ki bence bu bezler de olsun ıslak mendiller de olsun hepsinde birşey var mutlaka
050620 Melekler biz doğduğundan beri şuan 9 aylık olduk prima aktif bebek kullanıyoruz gayette memnunum
MaviliMaviliMorCicek Melekler evde sleepy vardı tekrar onu kullanmaya başladım molfixi merak ediyorum