Ben de premium care kullanıyorum doğduğundan beri şimdi 4 numaradayız fakat bu bezde biraz ıslaklık olduğunu farkediyordum. En ufak bir cişte ıslanıyor ve buz gibi oluyor teni sürekli değiştirmem gerekiyor. 12 saat kuruluk diyor, değil bence. Bu problemi yaşayan var mı ?