Nurr0606 biz bile TV ye daldığımızda biri seslense duymuyoruz. Böyle böyle alışıyorlar daha çok küçük beyinleri hemen algılıyor herşeyi. Eminim ilgisini çeken birşey olduğunda işine geldiğinde bakıyordur. Oyuncaklarıyla oynuyor mu yoksa sadece ileri geri mi yapıyor. Araba tekerleklerini mi çeviriyor. Çamaşır makinası çalışırken onu çok izliyor mu? Al ver gibi şeyler yapıyor mu normalde sosyal mi? Yemek sıkıntısı çok çeker otizmli çocuklar yada bir şeye takıntısı çok olur. Ama inanın yaptığı şeyler normal çocukların yaptığı şeyler. Sadece sosyalleşememiş. TV bizim bile beynimizi uyuşturuyor çocuk ne yapsın 22 aylıkmış daha. İlgiyi biraz ona cevirirseniz ve TV yi hemen keserseniz çocuğunuzu kazanacaksınız bence. Kreşte birsürü çocukla karşılaştım ve otizmli olanlarda vardı inanın çocuğunuzun yaptığı olumlu şeylerin çoğunu yapamıyor. Ve bebeğiniz daha 2 yaşında bile değil. Bir kardeşi de var onun kıskançlığı muhtemelen oda dert olmuş çocuğa. Sevin, öpün, koklayın, ilgilenin, gezin. Allahım acılarını göstermesin çok masumlar.