Nurr0606 canım otizm doğuştan gelen genlerle alakalı bir rahatsızlıktır sebebi hala bilinmiyor , bilinen bir tedavisinde yok. Nkadar erken farkedilirse o kadar iyi cğnkğ aktivitelerle biraz olsun fayda sağlıyor. 2 yas sonrası belirtileri ortaya çıkar genellikle. TV izletmek algıları kapatır o yüzden zararlıdır TV izledi otizm oldu diye bir durum söz konusu değildir. Zaman kaybetmeden doktora götürün hatta bir kaç doktora götür. Arkadaşımın çocuğu otizmli çok iyi bir prof bulmuş ona götürüyor sürekli bayağı ilerleme kaydetti.
Birde lütfen çocuğuna vurmayı bırak el kaldırma. Hepimiz anneyiz sinirlendiğimiz kafayı yediğimiz zamanlarımız hepimizin oluyor ama bunun hıncını çocuktan cıkarmamalıyız. Benim 8 aylık cocugum aşırı kolil sürekli kucakta, imdirdiğim an vçbasoyor çığlığı, çok geriliyorum çok sinirleniyorum ama çocuğuna asla kızmıyorum kızamam onun ne sucu var, oturup aglayıp rahatlıyorum. Onlar melek daha sus dur yapmadan anlamazlar. Her zamana tatlı dilli ol en ufak bir şeyde sebşn canın yanar yine sağlıcakla kal🌼