Melekanne16 öncelikle geçmiş olsun, bende spinal oldum ve aşırı derece de baş ağrısı boyun ağrısı ile kivrandim. Resmen dikiş ağrılarını sezeryan ağrılarını unutmuş halde baş ağrısıyla cebellesiyordum dayanılmaz agrilardi. Antibiyotik iğne ve dikloron ağrı kesici iğne yapıyordu sabah akşam annem dikloron biraz iyi geliyordu ama yattığım yerden kalkamıyordum kalktigim an o ağrılar giriyordu. On gün surdu, doktorum bol sıvı tüketmemi söyledi tavuk suyu çorbası icebilirsin ve kabızlık durumu gibi bişey yasarsan çünkü ben üçüncü gün tuvalete çıkmistim komposta falan ise yaramamisti çörekotu yağı içtim bir kaşık o beni çıkarmıştı tuvalete kabızlık durumu yaşarsan çörekotu yağı icebilirsin. İnşallah en kısa zamanda toparlarsinizz 🌺 çok zor analık…