Melekanne16 canim bende spinal sezeryan oldum ilk 5 gun benimde yatip kalkarken gulerken hapsururken cok canim yandi ayni senin dedigin gibiydi doktorun verdigi agri kesiciyi ictim surekli gunde kac defa yazdiysa ve evin icin de bol bol yurumeye calis birinden destek alarak otur kalk ben cok canim yaniyor diye 1-2 gun nerdeyse hic kalkmadim.busefer ayaklarim balon gibi sisti ayak parmaklarimda buna dahil sonra idrar sokturucu ilacta kullanmak zorunda kaldim sisliklerimin inmesi icin doktorun verdigi idrar sokturucu oyuzden bol bol yurumeye calis 6.ci gun ben hatta kendi yatagimda yatmaya basladim yatagim yuksek olmasina ragmen kendim ciktim indim yatagima cok sukur gecmis olsun canim sana