@Azraaa02 evet kronik 🤦🏻♀️ bi süre sonra vücut alışıyor ilk zamanlar ki kadar zorlamıyor. İlk zamanlar kardeşim, annem falan ellerimi tutuyordu geçecek sakin ol diye. Koşa koşa hastaneye gidiyorduk. Duşun altından çıkmıyordum rahatlayayım diye. Şimdi daha alıştım. Merak etme vücut alışıyor. Üzme kendini.