@Azraaa02 bende yaklaşık bir 10 senedir kronik olarak var, kronik ürtiker diyor doktorlar, bildiğimiz kurdeşen. Dudak ve göz şişmelerim ilk zamanlar oluyordu artık olmuyor. Yaklaşık bi 3 sene kadar da kortizon iğneleri kullandım baktım kalıcı tedavi değil bıraktım. Boşuna şiştim diye. Tabi artık alıştım da kaşıntıya falan, sebebi de belli değil önlem alamıyorum. Kestine, zyrtec, deloday haplarından her hangi birini bulunduruyorum yanımda. Kaşıntı krizine girersem içiyorum. Onun dışında kullanmıyorum başka bi şey. Alışınca daha kolay oluyor, ne de olsa temelli gitmeyecek diyorsun 🤷🏻♀️