Busraabdullah 2 ay 12 günlük kızımın geceleri uykusu fena değil, hatta hep aynı diyebilirim : 1de uyuma, 5te uyanıp emme ve geri uyuma, 8de uyanıp 10a kadar emerek gazdan kıvranır 10da uyuyup 12ye kadar uyur. Gündüz uykusu zor, bazen 2 saat bazen yarım saat anca. Akşam 10-11 gibi kolik sancısı gelir ve kapanış. Gaz sancısı için bio gaia damlaya başladım ama daha etki etmedi sanırım beklemedeyim. Gaz olunca kucağa alıp gezdiriyoruz, bir de karın üstü yatırıyorum patır kütür çıkarıyor. Emerken sinirleniyorsa gazdır diyip bunları uyguluyoruz. Biz alıştık bu duruma en azından gece uyuyorum az diye seviniyorum.