Bizde 2 ay 4 günlüğüz her zaman meme de uyuyan çocuk yaklaşık 15 gün gündüz hiç uyumadı sabah bir kalkıyor 7 buçuk da akşam 7 8 e kadar uyumuyo gözler kıpkırmızı ne yaptıysam yok sonra o 7 8 Kerim yerini 10 11 ler aldı bay bay night kullanmaya başladık onun da faydasını göremedim artık ayakta asla sallamam diyen ben annemin zoruyla ayakta sallamaya başladım şu anda gündüzleri böyle uyuyor fakat ayağımdan yatağına koyamıyorum hemen uyanıyo mecbur uyanana kadar ayağımda tutuyorum ama hiç bir işimi de bu yüzden göremiyorum nereye kadar gidicek böyle bilmem geceleri de meme de yatırıyorum onda da 1 saate anca uykuya dalıyor