Mom030 Donemine gore degisiyor. Ilk 8-9 ay emerek uyuttum. Bu arada 6 aylikken falan uyumadigi bir donem olmustu, ayakta sallamayi denedim son care. O da fayda etmemisti, birakip memeye devam ettim. 9 ay civari emdikten sonra, yani iyice doyduguna emin olduktan sonra, memede uyumadan ama uykuluyken yatagin abirkaiyordum, ben de yaninda koltukta oturup bekliyordum. Done done uyuyordu oyle. 15 aylikken emzirmeyi sonlandirmistim tamamen. Uyku sekli aynen devam etti. Yatirip yanindaki koltukta bekliyordum uyumasini. Bu 18 aylik olana kadar devam etti. 18 ay uyku gerilemesiyle birlikte ne yapacagimi sasirdim :) Cunku o zamana kadar gece deliksiz uyuyan cocuk, uyumamaya ve ben yanindan kalkar kalkmaz uyanip aglamaya baslamisti. Bir sure pispislamayi denedim, fayda etmedi. Bir sure yanina uzanip, muzikle uyutmayi denedim. Cok zor oldu, cok uzun surede uyuyordu. Birkac ay boyle ugrastim. En son dedim bir daha eski yontemi deneyeyim. Yine yatagina yatiriyorum, hafif muzigini acip ben de yanindaki koltuga oturuyorum. Oyle uyuyor kendi. 21 atlik su an. Yani kendinizi cok sikmayin. Donem donem istekleri ve ihtiyaclari degisiyor. Su nad aayakta slaliyorsunuz diye hep onu isteyecek degil. Ya da su anda kendi uyuyor diye hep oyle gideceginin garantisi yok. Rutin konusuna cok ozen gostererek, gerisini biraz akisina birakabilirsiniz bence.