Mom030 Selam güzel anneler. Bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz ve uyutma yönteminizden memnun musunuz ?
Annebal Mom030 biz besiginde uyutuyoruz uyuturkennsagdigim sutu yetmezse mamasini veriyoruz 10 dakika kadar hafifce salliyoruz cok sukur hemen dalıyor uykuya…
ozgiltrr Mom030 yanına uzanıyorum sadece desteksiz uyuyor ama ben destek sayılıyorum sanırım 😂 10 ay 22 günlük
Kk41 Meme yA da beşiğinde sallıyorum uykuya geçerken bi zorluk yaşamıyorum memnunum şimdilik 3 ay 10 günlük
Kdr-eren Emerek uyurdu hareketlendikçe emerek uyumamaya başladı kendi kendine uyutma çabalarımda boşa çıktı ayağımda sallayarak uyutuyorum ama çok çok zor uyuyor malesef 10 ay 20 günlük ne yapıp nasıl uyutacağımı şaşırmış durumdayım 🤔
Gulcan88 Kdr-eren piş piş muzigiyle uyuyo artik asla sallatirmiyor besigine kiyuyorum yorganini kafasina cekiuo emzik verip pis pis muzigi acyorum anca boyle buldum careyi
Lidya-t Doğduğundan beri beşiğine koydum kendi kendine uyudu hep . Şuan 8 aylığız inşallah böyle devam eder.
HSena Necla61 enteresan gelecek bişey yok uykusunda kendi açıyor zaten kundağıni uykuya geçerken sakinleşmesini sağlıyor
Kdr-eren Gulcan88 maşallah bende beşiğine koyuyorum ninni yada pışpış sesi açıyorum ama asla öyle dalmıyor uykuya uykusu çok çok bastırınca ağlıyor ne kadarlık bebeğiniz
Gulcan88 Kdr-eren 9 ay 3 gunluk olduk bugun dogdugundan beri pis pis muziksiz uyumuyo once memede uyuyodu yatagna koyunca uyaniyodu muzigi acyodum geri daliyidu simdi memede uyumayi birakti bende emzirdikten sonra besigine koyuyorum aciyorum muzigi uyuyo
Annebal [silindi] 1 yas 21 gunluk bebegim var yatarken sagilmis sutle beraber mama aliyor. Saat 3 gibi acikiyor ozamanda inek sutu veriyoruz ve beslenmesini bitiriyoruz
Berilinannesi_ Gulcan88 Yaa maşallah büyümüş bile. Biz de 5 aylık olduk ama uykunun zerresi yok. Ne yaparsam yapayım asla uyumuyor uyusa da az az uyuyup sık sık uyanıyor. Ne yapıcam böyle bilmiyorum çok zor oluyor diğer sorumluluklarla beraber