Pink50 Bende emziriyorum ve doktorum gunde 4 tane icebilirsin demişti cok ağrım vardi bende 4 saat arayla 3 4 hap içtiğimi bilirim
Sairsell Mstfcnr bilmiyordum canım. Sen kaç saatte bir içebiliyirsun iki saat oldu iceli yine başladı ağrım
Derindenizannesi Sairsell hiç korkma iç ben apranax bile içiyorum ikiz bebek.emzirioyorum hem doğum doktorum hemde çocuk dokorum rahatlıkla icebilirisn dedi
Derindenizannesi Sairsell saat vermedi ama.ben içip 2 saat sonra emzirioyorum zaten 1 tane içiyorum kesiyor agrimi