Sairsell Çok baş ağrım mevcut parol içebilir miyim Yani 5 saat önce içtim. Yeniden içsem sıkıntı olur mu çünkü emziyorum
asyazerenn Sairsell ben çok ağrım olduğu takdirde 4 saatte alıyordum. Şimdi iç ama bidahakine 6 saat koy en azından araya
EslemDilan Sairsell içebilirsin canım ben çok ağrım olduğu zaman majezikte içiyorum emzriiyorum dokotrima sordum majezik içebilirsin dedi herhangi bir sorunda yaşamadım sen yine sor tabi
GokturkAlp Sairsell Parolden birşey olmaz. Doğumdan hemen sonra bile 1 kutu parol veriyorlar, agrı sızı olursa içelim diye.