dios_gokta Zzzz ben tedırgın olun dıye soylemedım kuzum erken gorup dr goturmenız tedavi acısından hızlanır arkadaşımın oglunda vardı gözlük kullanıyorum şuan 🌼🥰
Smryna Zzzz benim kızımın da öyleydi doğduğunda bir müddet de oyle devam etti. Bir kaç doktora götürdük göz kapak düşüklüğü mu o bölüme normal göz doktoru degil pediadri bölümü bakıyormuş ona da gittik zamanla düzelicek bir problem yok dediler. Şimdi ara ara kısılıyor geçer eğer geçemezse 6. Ayın da sizde pediatri göz muayenesi yatırırsınız.
dios_gokta Zzzz evet kuzum annesı erken fark ettı 1 yaşından sonra takmaya baslamısto sımdı 5 yasında ara ara görüyorum hala takıyor cok samımı değilim arkadaşla yoksa senin ıcın sorardım tedırgın olma ama dr götür derim dr degılım kuzum anneyım sonuçta 😘💓
Smryna Zzzz 9 aylık oldu evet bazen sadece küçülüyor. Ama ilk doğduğu anda asiri belirgin di diger gozu. Daha tam yüz hatları oturmamasinda etkisi var 6. Ayı bekleyin derim. Ben korkumdan ilk aylarda taşıdım doktor doktor. Meğersem 6. Ayda netlesiyormus
Mom042 Zzzz kardessim hepimizin sol tarafi herzaman daha kcuuk olur sol goz sol gugus dikkat edersen seninkide kucuktur yani benim cevremdeki herkesin sol gozu kucuk 2 kizim var ikisininkide kucuk senindemi sol 🤔
Zzzz Mom042 evet canım kızımın sol gözü küçük yani bebek diye mi çok dikkatimi çekiyor acaba anlamadım ki
Mom042 Zzzz yok yok sen takilma istersen atiyom kizimin gozlerini benim buyuk kizimda oyle babasininda benimde korkma suan buyugunki cok bakinca farkedilmiyor
Smryna Zzzz insallah,internette hep göz kapak düşüklüğü diyorlardı avuç kadar çocuğu gezdir Allah gezdir yaptim valla. Benim yaptığım hatayi yapmayın Ondan internette güvenmeyin.
Dadam Zzzz vücudumuz simetrik değil zaten canım, gözlerimiz, burnumuz, ağzımız, el ve ayaklarımız vs. Hep birbirinden farklı, aşırı bir fark yoksa bebeğinizde normaldir 😊
Ebru1095 Zzzz benmde bebegım 2bucuk aylık sok gözü öyle ama sureklı çapak oluyor göz nezlesi gecrdı dogdugundanq1 hafta sonra ondan beri gözü capak oyuzdenmı kısık dpgustanmı bılmıyorum hemen göz nezlesi olduğu için
aytunceymenim Zzzz evet bizim bebişte de oldu bi dönem sonra düzeldi ama siz yinede doktorunuza danışın