Zzzz normalde göz ve kulakların ikiside birebir yanı ölçüde olmazki zaten ☺️ Biz yetişkinlerinde böyledir. Milimetrik bğyğk küçük aşağı yukarı gibi farklar vardır. Bazı kişilerde belirgindir sadece. Hep derizya şu taraftan daha güzel çıkıyorum diye. Yüzdede bariz bir taraf diğer tarafa göre daha orantılıdır