Papatyam Karakiz şeker atmıyordum. Rezene yada kimyon çayını içerken yanında varsa badem , fındık ,karaüzüm yiyordum. Hiç olmadı minik minik tahin helvası ile içiyordum bu çayları 🙂
Amargi_nes Karakiz Bnde sekeriz içiyorum hemende rahatlatıyor çok iyi geliyor. Kilo için şeker koymassn daha iyi.
Hsynsedefcbn Taha bi bardağa bi çay kaşığı 3n fazla iki çay kaşığı tohumları ezip kullanmak daha etkili oluyormuş haberin olsun
zzayd Karakiz bende hamileliktr alıştım her gün çikolata tatlı yiyordum, doğumdan sonra devam etti şimdi kesmeue çalışıyorum:)
Karakiz zzayd ayni ben cnm 3 gundur tatli ve ekmk yemiyorum 2 kilo gitmis bide gece yemegini kestim 😊 bol su iciyrm gecede sadece sut csylarini iciyrm hamur isinden uzaklasiyrm tsdimlik yiyorum
zzayd Karakiz bende aynııı durumdayımm , sabah 1 ya da 1.5 dilim ekmek yiyorum akşam hiç ekmek yemiyorum, çok acıkınca 2 hurma ya da incir yiyorum, benmde gitmiş yaklaşık 2 kilo:)