ozlemtolgaerdem Tky58 orijinal zeytinyağı sürüyorum asidi gitsin diye ısıtıyorum ılık ılık sürüyorum 🤗🤗
Tky58 ozlemtolgaerdem ayyyyyyyyyyyyyy ben onu hiç bir şeyde kullanamıyorum. Aslında inanılzaz yararlı bişey ama ben kokusunu hiç kaldıramıyorum😔
Gokceayy Tky58 himalaya nın saf kiraz ve zeytinyağını kullanıyorum başta zeytinyağı kokusu geliyor ama sonra yumuşacık ve güzek kokuyor vücudu pişiğe de iyi geliyo ve fiyatı da uygun
DerenGrkemYetiker TospikDefneninAnnesi bırakın bebeği, bir insan cildine değmemesi gereken her pislik sebamed’in içinde var maalesef.
DerenGrkemYetiker TospikDefneninAnnesi sodium laureth sulfate ve sodium lauryl sulfate var mı ürününüzün içinde bi bakın derin. Eğer varsa sls ve sles diye internette kısa bir araştırma yapın.