Tky58 Merhaba arkadaşlar. Mustelanın kremini kullanıyorum ama kokusu güzel olan bitkisel bir krem öneriniz var mı acaba?
TospikDefneninAnnesi Tky58 ben sebamed baby kullanıyorum. Çok memnunuz. Yumuşacık yapıyor bebeğimin cildini ve çok güzel kokuyor.
DerenGrkemYetiker TospikDefneninAnnesi bırakın bebeği, bir insan cildine değmemesi gereken her pislik sebamed’in içinde var maalesef.
Babyboyy Tky58 99 diye eczaneden alıyorum aşırı memnunum yumuşacık yapıyor ve tam bir bitkisel bebek kremi kokuyor
Yakamoz Life in marka soğuk sıkım hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Bebegimde alerjiye bagli egzama var. Onu bile hafifletti çok memnunum
Acemi_ogretmen_annee Açıkcası çok kokulu ve renkli şeylerden hep korkmuşumdur kullanmamaya çalışırım çamaşırlarında da güzel koku hepimizin hoşuna gidiyor fakat kullanmamak en iyisi