Biz de similac alimentum kullanıyoruz. Doktorumuz içine bi çay kaşığı kadar pekmez damlatıverin dedi o şekilde içiriyoruz. Diyet yüzünden sütüm azaldı maalesef benim de. Kaka yapmakta da zorlanmaya başladı. Probiyotik de kullanıyoruz ama yapamıyo. 3.gün kıvranmaya başlıyor. Kabız da değil. Mamadan mı onu da bilmiyorz. İnşallah bi an önce geçer 🙈