Canım biberonla değil kaşıkla veriyorum ben yoksa ağzını değdirmiyor birde arada vanilya şurubu koyuyorum bir çay kaşığı kadar oda günde iki kere falan da senin bebeğin daha küçük doktoruna sorsana neocate diye bir alerji maması var vanilyalı çıkmış ondan bulabilirsen al yada doktorun rapor çıkarsın öyle al onu rahat alır benim oğlumda gaz yaptı ondan kullanamadım nutrıca kullanmaya devam ediyorum