Ulkrdml MomofGok gece cırtlı kullanın yoksa cok ustleri ıslanıyor degıstırırken uykuları açılıyor sızdırıyo külot bezler hele sleepy en cok sızdıran 🤷🏼♀️
Zelisblt Deletedmom_49 molfix kullandım ama hiç memnun kalmadım param çöpe gitseydi o kadr üzülmezdim, nasıl olduğunu hiç anlamadığım bir şekilde yaptığı çişi kakayı hep taşırıyordu 🤷♀️
Deletedmom_49 Zelisblt ya ben tüm gece takılı birakiyorum. Lastik izi yapmayan sızdırmayan bjr bez istiyorum. Prima kullanıyorum mahvetti çocuğumu bacakalrina kan oturdu lastik iznden.
Zelisblt Deletedmom_49 dediğim gibi sleepy de biraz iz bırakıyor ama sıkmıyor sadece iz bıraktığı çok az belli oluyor çokta memnunum