MomofGok Sevgili anneler, Gece bez değiştirsem oğlum uyanıyor iki saat uyumuyor, değiştirmesem bez sızdırıyor üstü ıslanıyor. Sleepy gece külot bezi kullanan memnun kalan/kalmayan varsa bilgi verebilir mi? Bir de bunu deneyeceğim.
ilkbahar MomofGok bizimki kullandı lavanta seviyorum diye almıştım 😆 ama bişey farketmedi diğerleriyle aynı öbürünü de gece değiştirmesem sızdırmıyo ☺️
Yengecanne_ Bizim de sleppy ve sızdırıyor zıbını her şeyi ıslanıyor.Ben de zıbın ile bezin arasına peçete koyuyorum.Külot bezi merak ediyorum
Omerimmm MomofGok bende sleepy kullanıyorum geceleri hep sızdırıyor değiştiremiyorum uyanıyor dediğiniz gibi saatlerce uyumuyor bu sefer ben çözümü prima aktif bebekte buldum geceleri onu kullanıyorum sızdırmıyor gündüz de sleepy e devam
serebro MomofGok sleepy natural külot bez kullandım sürekli istisnasız sızdırıyor hiç memnun kalmadım.
ArasMom_34 MomofGok ben doğduğundan beri sleepy kullanıyorum bez küçük geldiği zaman sızdırıyor eskiden bendede oluyordu gece değiştirmiyorum dediğiniz gibi uyanıyor uyumuyor sabah bir sorun yaşamadım hatta gece kilodu kullanıyordum ondada sorun yaşamadım ama bir numara büyük alınca sızdırmayınca ekstrada almıyorum artık
Zelisblt MomofGok Bn gündüz de gevw de kilot bez kullanıyorum, akşam 8 de koyduğum bez sabah 9a kadr tutuyor gerçekten hiç taşma sızdırma sorunu yaşamadım sleepyde
MomofGok Zelisblt peki bebeğiniz gece ne sıklıkta besleniyor? Benimki 2 saatte bir uyanıp emdiği için tuvaletinide sık yapıyor. Bu yüzden sızdırır mı diye düşünüyorum 🤔
umutvar1 MomofGok yeni çıkan bio natural serisinin külot bezini kullandım. Malesef sızdırma yapti.Lastik izini ise hiç söylemeyeyim.
Kardelenefe MomofGok ben kullanıyorum canım gece olanı külot bezini çok memnunum hiç pişik yapmadı ve sizdirmadi 12 saate yakın kalıyor altında
MomofGok Kardelenefe bebeğiniz gece sık emiyor mu peki? Benimki 2 saatte bir emdiği için tuvaletinide sık yapıyor o yüzden sızdırır mı diye düşünüyorum.
Kardelenefe MomofGok evet canım 1,5 2 saatte bir emiyor bizimkide ama hiç sizdirmadi yaklaşık 1 aydır kullanıyorum bezi
Saglikci Sleepy sızdırıyor malesef. Gece bezi olarak Molfix pure and soft çok memnunum. Gündüz goon da güzel ama bazen gece sızdırıyor zıbınsız takarsam. Benim kızım da 1,5-2 saatte bir emiyor genelde yani çok dolduruyor bezini