Alyahiram önceliğiniz sakin olmak olsun sizdeki gerginlik enerjisini bebeğiniz alırsa hemen hisseder ve düşük enerji moduna geçerek yine huysuzlanır, pozitif düşünün bu bile dua eylemi işlevi görür ve günden güne herşeyin iyiye gittiğini göreceksiniz , mesela bebeğim banyo yapmayı çok seviyor bebeğim çok keyif alıyor oooh mis gibi rahatlıyoruuuz misler gibi kokacağııız gibisinden olumlamaları inanarak yapabilirsiniz 😍 keyifli duşlar dilerim sıhhatleriniz olsun 🌸