muhanne Hafta da bir çok degil mi. Alisirsa ne üşür ne de hasta olur. 6 aylik olacak gobegi düştüğünden beri her gun yıkarım hic hasta olmadi😊 Bir de unutmadan hastane de hemşire demisti ki gun aşırı yika daha çok gelişir. Bilmiyorum şehir efsanesi mi gerçek mi ama ben seviyorum daha mutlu oluyor sanki yıkayınca hem de saçları falan uçuşuyor hoşuma gidiyo😅😅😅