hankardeslerr Bebelac gold bize hiç yaramadı, ardından aptamil denedik onu da bebeğim içmedi, 10 gündür Sma optipro kullanıyoruz, şimdilik bir sorun yok gibi, bebeğim içiyor ama ilerde ne olur bilmem.
Şu mama işi çok sıkıntılı ya, mis gibi anne sütü içmezler, böyle çeşit çeşit mamaya tamah ederler.