xrtalafx hankardeslerr aptamil şekerli oldugu ıcın dıger mamaları sece bılır ben sma kuşlanıyorum doğdugundan beri memnunum
Hazallllllll hankardeslerr doğrudur Aptamil de çok gaz ve kabız yapar fakat kilo alımı normaldir eğer bebeğin gazlı değilse en iyisi Aptamil denedin ve olmuyorsa ben sana golden goat i öneririm biraz pahalı ama mamadir
hankardeslerr -1590sinem Anladım canım ben aptamildede öyle kilo aşırı kilo alımı görmedim, ama içmedi
Akcabeytas Evolvia kullanıypruz, hipp, sma,aptamil, bebelac hepsi ya kabız yaptı ya gaz. Evolvia ne gaz yaptı ne kabız çok şükür 🙏
Semaertgrl hankardeslerr hipp daha iyi diye duymuştum ilk doğum yaptığim da bende kullandım kabızlık vs yaşamadım
miraninannesi18 Derinay canm benm kizim 35 haftalik dogdu o yuZden dogdugundan beri mama meme seklinde gittik 5ay emdi bir daha emmedi malesef. 6.ay dada ek gidaya basladik vs. suan gunduz hic mama yemiyor ek gida duzeni cok guzel. Ama aksam 8bucukta gece uykusuna geciyor mesela mama yiyor uyuyor. 3 saat sonra bir daha mama yiyor. Yani ben uyandirmiyorum ama kendisi 3 bilemedin 4 saatte bir uyanip mama icip uyuyor tekrar🙏🏼🤗 dr a sordugumda uyanmiyorsa uyandirip verme ama uyaniyorsa mutlaka besle mama ver demisti. Bende o sekilde yapiyorum kimildayip uyandgi icin mama veriyorm, icince rahat uyumaya devm ediyor. Ama dedgm gbi gunduz hic mama yok. Sabahlarida 8bucuk 9 gbi uyaniyor hep
Aysegulyigithan hankardeslerr sma yada hipp ogluma cok iyi geldi cok sukur ayni senin gibi bende cok zorun yasadim cok sukur atlatim bide humanayi dene o biraz sekerli ya mama alisin 1 hafta sonra sma yada hippi ver ben oyle yaptim cok sukir sorun yasamadim sma kullaniyorum simdi kabizligi yok kilosu normal
Pass Bizde doğduğunda aptamil verdik gaz yaptı sonra bebelac aldı cocugum kusmaktan mahvoldu şimdi sma kullanıyoruz gayet memnunum sürekli mama değiştirmekte dokunabilir bebeğe bence sma alın ve devam edin gerçekten iyi bir mama
hankardeslerr Pass şuan 14 aylık bir kere olsun 150 ml geçtiğini ve iştahla yediğini görmedim, mamada vermezsem gece sürekli uyanır sütümde yetmiyo 🤷♀️ Teşekkür ederim 🧚♂️