Beyzasim Arifeeee merhaba kızım da 11. Ayına yeni girdi 8 kilo ve 78 cm boyumuz. Dişimiz geç çıktı daha 15 20 gün oluyor. Hızlı Bi şekilde emekliyor ve kanepeleri sürüyor. Kendi halinde ayakta durmaya da başladı yürüme arkadaşıyla geziyor evde. Yemek konusuna gelince kahvaltıyı bana göre pek iyi yapmıyor ama doktorumuz normal çok yemesini bekleme dedi. Diğer öğünleri iyi ama genelde yiyor. En sevdiğimiz şeyler kitaplarını okumak çok heyecanlanıyor her seferinde kitaptan bazı şeyleri sorduğumuzda yeni yeni gösterebiliyor mesela güneş nerde amca nerde falan. Bizim şimdilik durumlar böyle sizinki nasıl acaba ☺️
3melekannesiii Arifeeee oglum 10 ay 18 günlük 10 kilo 85 cm yürüyor 8 dişi var iştah eh işte Bi var Bi yok dişten dolayı rahatsız genel olarak cok sukur iyi bebek sizin bebekte durum nedir
Hsyh Arifeeee kilomuzu bilmiyoruz en son 9 aylıkken 11 kiloyduk boyumuzda 80 cm yürüyoruz 9 aydan beri dişimizde 1 tane görünüyor gibi 🤗
AsilZeynepp Arifeeee 11 ay 3 günlük 3 ay önce kilosunu ölçmüştük 13 kilo çıkmıştı , kontrolee götürmedim bidaha , 8 tane dişi var kahvaltı hiç yapmıyor diğer ogunlleri güzel yiyor emekliyor ktuklari tutup kalkıyor yürüme belirtisi yok daha 😀
Arifeeee Beyzasim Benim oğlumda 9 kilo 75 cm. Maşallah siizn kızınız uzun boylu🥰 disimiz yok henüz. Hızlı hızlı emekliyor duvardan duvara bütün evi geziyor. Kendi 5-6 sn kadar ayakta duruyor. Sabah kahvaltısı bizim de eh işte. Ama diğer öğünlerde iyi yiyor. Her zaman üç öğün yapmıyoruz ama bazen 2 öğün oluyor. Benim oğlum o nerede bu nerede deyince göstermeye başladı. Kuzum kulağın nerede diyorum etrafta arıyor bilmiyor henüz 😂
Beyzasim Arifeeee evet boyumuz uzun ama zayıfız biraz doktorumuz muhtemelen genetik sizler de zayıf uzunsunuz dedi ☺️ valla çok çok hareketli ya yürüyünce nasıl olacak kim bilir iyice özgürlüğü ele alacak 🙈
Arifeeee 3melekannesiii maşallah size 🥰. Benim oğlum zayıf biraz ya . Yemeğimiz eh işte. Biraz da yürümeye çalışıyor işte .
Nltka Oğlum 11 buçuk kilo 80 cm . Emekliyor sıralıyor . Alkış gel gel yapıyor bababaa dedede diyor 8 tane dişi var . Yeme içme işleri iyi çok yormuyor .
Arifeeee Nltka Benim oğlum zayıf. aslında güzel de yiyor ama genetik olduğunu düşünüyorum artık. Bir de hiç yerinde durmuyor sizinki de öyle mi?
Nltka Arifeeee valla bizimkinin hareketinde fena ya 🥲 şöyle söyleyeyim eğitici masanın üstüne yatıyor yürüme arkadaşını koltuklara dayayıp yürüme arkadaşına basıp tırmanmaya çalışıyor 🥲 daha yürümüyor haliyle böyle yürüse napcaz bilmiyorum 2 sn bakamasam muhakkak düşüyor sürekli kontrol etmem gerekiyor . Yürütece bindiriyordum rahatlıyordum biraz ama asla binmek istemiyor hareketini kısıtlıyor diye
Arifeeee Nltka gerçekten öyle yuruseler ne yapacağız acaba ? Benim oğlum çamaşır teline tırmanıyordu gecen ay. Bildiğiniz ayaklar yerden kesilmiş iki ayakta 2 basamak yukarıda . Görünce ödüm koptu. Boşalmayan çekmece kalmadı. Bende aynı siizn gibi yurutece koyuyorum biraz öyle rahatlıyorum.
Nltka Arifeeee çok dikkat et ya o kadar hareketliyse örümceği deviriyorlar . Geçen elinden birşey aldım sinirlendi örümcekle hızlandı hızlandı gitti duvara çarptı örümcek devrildi kafasını vurdu 😶 şoka girdim . Örümceğin devrileceğini anladığından beri koşup koşup duvarlara çarpıyor kendini
Arifeeee Nltka Ay bindirsen bir dert bindirmesen bir dert örümceğe. Allah korusun. Elimden geldiğince dikakt etmeye çalışıyorum işte bende.
Arifeeee AsilZeynepp Kırk bir kere maşallah 🥰🥰 yani aslında yaramazlıklarinin artacağını biliyorum ama yürüsün artık bir an önce. Bir doğum günü fikriniz var mı peki?
Arifeeee Beyzasim Yani çok istiyorum bir an önce yürüsün ama korkmuyor da değilim. Bir arkadaşım 16 aydan sonra seni huni takmaya davet ediyorun demişti. Snairim gerçekten öyle olacak😂 Bu arada bir doğum günü fikriniz var mı?