Mom070 Goktug4343 13.45 de uyuttum zoraki 15.20 de tamamen kaldırabildim çünkü çok ağladı uyumak için bir şekilde kaldırdım şimdi en geç 22.30 da falan uyuturum. Güzel oldu sanki 😂
Gamzeren13 Mom070 bu akşam benimki 9:30 da yatmaya gitti 10 gibi uyuduk öğlen 2,5 saat uyudu tek uyku yaptı😉