Fatmanurr Ya en azından erken uyursa 10 civarı bizi de vakit kalır diğer türlü inanın gece 2 3 gibi uyuyoruz çay iç bir şeylerle uğraş saat nasıl geçiyor bilmiyoruz. Bugün deneceğim bakalım. Bende 4 Haziran da doğum yaptım. Böyle yakın aylar bulunca konuşmak daha güzel oluyor en azından anlaşabiliyoruz. 😂