Serpl sakın ısrar etme ağlayınca konuş gül memeyi unutmasını sağla neşeli olduğunda ver birde yatarak vermeyi dene ben oynatarak o şekilde verebiliyorum eskiye oranla biraz aştık gibi. Uykuluyken vermeyi dene ve mama biberon asla verme ben süreci bunlar yüzünden uzattım yemiyor diye mama verdim sütü sağıp verdim ama yok sonra memeyi hiç istememeye başladı gece bile son 1 haftadır inat ettim çok ağlasa bile mama vermiyorum eğer çok saat geçmiş ve yememişse çok az miktar veriyorum sakinleşmesi için sonra meme teklif ediyorum zor oluyor ama bir şekilde alıyor. Böyle böyle alışacak diye Ümit ediyorum 🙏🏻