Serpl Kızlar 3 aylık bebekleriniz hiç emmemek için huysuzluk yapıyor mu . Gündüzleri ağlıyor emmemek için . Kafayı yicem
Kanaryam28 Serpl benim oğlumda o zamanda gündüz emmek istemiyordu ayağımda sallayıp uykuya geçişte emzirdim. Ara ara yaptı böyle zamanla geçer birde pozisyon değiştir
Cinarmom Serpl ara ara oluyor siz sürekli teklif edin şuan büyüyorlar kesfediyorlar dikkatleri dağılıyor çok normal annesi
Mervelllaaa Benim ikizlerim de öyleydi zamanla düzelmeye başladı , sesten hoşlanmadıklarını fark ettim emdiklerinde yanlarında konuşulmasına izin vermiyorum emzirirken onlar da rahat rahat karınlarını doyuruyorlar artık..
Serpl Mervelllaaa her yolu denedim ama çok ağlıo sinir oluyorum artık bende oturup ağlıyorum düzelir inşallah
Serpl Kanaryam28 gece uyku da emdi ama sabahtan beri hiç emmedi zaten zayıf korkuyorum strese giriyorum
Serpl Kusursuzhata evet okudum nette bir emzirme danışmanı da öyle söylüyorum ama tamamen bırakıcak diye korkuyorum
kbra2234 Serpl üç dört aylıkken meme reddi oldu bı iki ay sürmüştü önce emzigini verip sonrasında hemen çekip meme veriyordum öyle öyle düzeldi
AdemCicekAli Selam canım benim 🤗 benim oğluşum da böyle . Uykusu geliyor aynı zamanda aç da oluyor ağlıyor emmek istemiyor önce uyutuyorum sonra emziriyorum 😃 önce uyumak istiyor . Meme reddi değil çünkü gayet güzel emiyor sütten yana da bir problem değil . Sadece önce uyumak istiyor . Böyle bir şeydir belki de
Serpl AdemCicekAli evet öyle geceleri sıkıntımız yok acaba sütümün tadı mı kötü istemiyor mu o yüzden diye de düşündüm ama kötü olsaydı gece de emmezdi
Mom727272 Serpl bugun doktordaydik, meme greviymis onun ismi. Bu ayda gunduz rahat emmeyip cevreyle ilgilenip surati falan izleyebilirlermis, gece rahat emebilirlermis uykuda
AdemCicekAli Bı de bizimki yatar pozisyonda olmayı pek sevmiyor mesela ağladığında omzuma yasliyorum susuyor ama memeye getirince ağlıyor .