BirAselAnnesi 2 kızımda sezaryen ile doğdu ve 1 hafta civarında küvezde kaldı ikisi de, emzirme imkanım bile olmadı doğumdan sonra ama memeyi reddetmediler, başta biberon daha cazip gelse de. dediğim gibi bazı şeylerin bebeklerin tercihi veya yapısı ile ilgili olduğunu da düşünüyorum ben. büyük kızım hem iştahlı bi bebekti, emmesi vs iyiydi, emziği hemen tuttu ama küçüğü emziği tutmuyor, iştahı o kadar yok ve bazen emmek istemiyor aç olmasına rağmen 🤷🏻♀️