ecemm-6161 BirAselAnnesi ben 20 günlükken vermiştim o attı ben koydum ağzına o artı ben verim pes etmedim sonra aldı vslla şimdi onsuz uyumuyor canım 😊
otose_san BirAselAnnesi bence bebekle alakalı 1 ayı doldurduktan sonra emzik verdim iki kızıma da, büyük kızım hemen tuttu, küçüğü almadı bi türlü, bende ısrar etmiyorum
Tantone123 BirAselAnnesi benimki de almıyordu hiç bir emziği philips avent ultra air aldık hemen emmeye başladı
bayankitapkurdu BirAselAnnesi ben 40ı çıkana kadar vermedim sonra uyuturken hep ağzında tuttum koynumda uyutuyordum. İlk başlarda tutamıyordu sonradan tutmaya başladı. Uyuduktan sonra çıkarıyordum. Şimdi 10 aylık yine sadece uyurken veriyorum.
BirAselAnnesi ecemm-6161 Şuan 1 buçuk aylık her emziği denedim en son dün eşim avent ve uyku arkadaşlı emzik getirdi e bebekten onları diğerlerine göre biraz daha uzun tutuyor ağzında devam eder mi ki acaba 😶
Gupsemmm Doğduğunda verdim alıyor ıyuyvağı zaman özelikle 2bucuk aylık benim ikinci kızımda 1 ay sonra aldı emiziği ama zor bıraktı
Araseymen_annesi 20 günlük olduk verdim o attı ben yapıştırdım ağzına şekerli suya bandırıyordum bazen ama şuan tutuyor becerdim
BirAselAnnesi Araseymen_annesi şekerli su bal pekmez gibi tatlı şeylere bandır tutar diyorlar bana da ama ben korkuyorum onları vermeye bişey olur diye
Ronam Araseymen_annesi bala kesinlikle bandırmayın o yaştaki çocuğun bünyesi kaldırmaz. Bebeği başını yan döndürüp deneyin . Benimki öyle tuttu
ecemm-6161 BirAselAnnesi eder canım pes etme sakım o attıkça sen ağzına koy Elinlr sürekli uğraş sonunda tutacaktır canm 😊
Tugcealp BirAselAnnesi 1 yaşından önce bebeğe bal verilmez ki ama zararlı değil mi diğerleri de şeker de
Kanaryam28 BirAselAnnesi hiç birini yapmadan avent emzik aldım 2 buçuk ay uğraştım sonunda tuttu özellikle uykuya geçişte verdim oldu.
Mermaid26 BirAselAnnesi ay sakın vermeyin bebeğe şeker mi verilir 😔yazık günah bizim için bile ne kadar zararlı
otose_san Tugcealp bal bebekler için zehir etkisi yapabiliyor, şeker yetişkinler için bile sağlıklı değil, pekmez en verilebilir gıda ama o da ek gıdaya geçtikten sonra daha öncesinde değil. kısaca bu emzik tutturma yöntemleri pek sağlıklı değil
BirAselAnnesi otose_san şimdi herkes kırkı çıkmış ayı dolmuş tutmaz artık diyor demek ki tutan varmış 😄
BirAselAnnesi Kanaryam28 her zaman içinde denedim özellikle uykuya geçeceği zaman ağzını Bi türlü açtıramıyorum 😶😶😄
BirAselAnnesi Tantone123 ben her emziği denedim dün avent ultra air ve oioi uyku arkadaşlı emzik aldık onları bir hemşire tavsiye etti inşallah tutar tutması için uğraşıyorum
otose_san BirAselAnnesi hikaye o bence, tutacak olan tutuyor, tutmayacaksa da ne yapsan tutmuyor. bıraktırması da ayrı bi sorun, tutmasa daha iyi diyorum şimdi 😂
balyanak52 BirAselAnnesi doğduğundu ilk kucağıma vermeden annem ilk emzik verdi emdi sonra mememi verdin emdi
BirAselAnnesi balyanak52 doğduğu zaman benim mememi bile 1 hafta boyunca tutmadı memeyi ağzına verince ağlıyordu zorla memeye alıştırdım inşallah meme gibi emziğe de alıştırabilirim