Merve çok çok teşekkür ederim 🥰 birde bir konu daha var.
Mesela ufak ufak diyaloglara girmeye başladık. Ben örgü falan örüyorum. Yanıma gelip dedir(nedir) diyor. Örgü annecim bu kıyafet olacak üzerindeki gibi diyorum parmağıyla üstündeki kıyafeti gösteriyor. Üzerindeki kıyafet kırmızı ama bak bu beyaz renk beyaz olacak diyorum. Beaş diye kendince telaffuz ediyor. Daha sonra bak bu ipin rengi beyaz annem neymiş diyip tekrar etmesini beklediğimde utanma hareketi yapıp elini gözlerine kapatıyor , bazen gözleri doluyor. Aslında daha önce söylediği bir kelimeyi nsadece pekiştirmek için tekrar etmesini istediğim birçok seferde hep böyle bir tepki aldım. Şimdi ben tekrar etmesini istemiyorum veya annecim bu ne diye sormuyorum gelip nedir nedir diye onun sormasını bekliyorum. Ama bu yaşadığımız durumun sebebini de merak etmiyor değilim. Başta bahsettiğim daha birkaç gün önceki bir diyalogdu mesela , benzer şekilde birçok diyalog geçiyor aramızda. Neden ben söylemesini istediğimde yada tekrarlamasını istediğimde böyle bir tepki verir acaba ? Biryerlerde yanlış mı yapıyorum