Merve benim kızım 15 buçuk aylık ama prematüre, düzeltilmiş yaşına göre 2 hafta sonra 15 aylık olması gerekiyor. Mama, meme, anne, baba, dede, anane, allalaaa (Allah Allah), babahı(babanne), suya brrrr, bitti, ye, bekle diyor. Onun haricinde altını açarken e diyor, pis diyorum tekrar ediyor, konuştuğumuz şeyleri sürekli tekrar etmeye çalışıyor. İyi olduğunu düşünüyorum ama çoğunu sadece bizi tekrar ederek söylüyor. Yani normalde durduğu yerde bana bakıp anne demiyor, ben annemmm diye seslendigim zaman anne diyor. Her şeyi bu şekilde ben dersem diyor kendi durumla özdeşleştirip söylemiyor bu normal mi ? Zamanla bağlantıyı kuracak mı yoksa kurması için bizim bişey yapmamız gerekiyor mu ?