Aytenkrktn niye güldün kıznozaman ınanmadon sandım bana😅 ama öyle sende göLemlemişssindir kaka yaptıgı zaman daha sık uyanıp yemek istiyor ve zaten 1 aylık oldıgundan beri uyanınca sanki sabahtam beri ağloyormus gibi kendını parcalıyor kıcaga alınxa bir sesizlik oluyor😅❤ benim sağ gögüsümü reddediyor bende solı emzirip sağı sağıyorum agrı yapıyor cnku ona ragöen mamaydı süttü aşırı yiyor masallah göbek yaptı insallah kilo almıstır bıkacgune ogrenıcem yoksa aptamili değiştiricem hem doyurucu degil hemde gaz yapıyor bayaa 1aydan sonra kaç ml vermek gerekiyor ben 50 60 arası bazende 25 ml veriyorum