Anne4 Kızlar, sutumu sagarak veriyorum. Gunde bi kac kezde mama veriyorum. 1ay 9 gun bebegim. Aptamil kullaniyorum bugun başka mama alicaz. Bebegimde gaz oluyor. Belki bu mamadandir bilmiyorum. Siz hangisini onerirsiniz🙄
saclarinayildizdusmus Anne4 bana hastanede hemsıre humana önermişti ve sütüm olmadıgı için hastanedemil humana içmişti ama eve geldikten sonra humana bulamadı eşim aptamil getirdi evet gaz yapıyor bende bunu cok düsündüm humana kullansaydım dahamı iyi olurdu bilemedim belkide bebege göre değişkenlik gösterir
Furug Anne4 9 aya kadar hipp kullandiik pek gaz sorunumuz olmadi ams kabizlik yapti bize.deneyebilirsin zaten anne sutune en yakin hipp
Aytenkrktn Bende çok mama değiştirdim aptamil o kadar kötü geldi ki çocuğuma akşama kadar gaz sancısından kıvrandı ağladı bence de değiştirmelisin , bebelac gold kullanabilirsin
saclarinayildizdusmus Aytenkrktn bizde aptqmil kullqnıyoruz değiştirirsek bebek reddetmez değil mi bide çok işiyor ama kakasını 1 yada 2 gün yapmayabiliyor buda mamadanmı kaynaklanıyor acaba bana normal dendi çiş olarak cıkartabılıyormus tabi bu sefer kaka yaptıgında hepsini çıkartıyor tümden yani kaka yapsında sorun yok ama yapmayıp tümden birseferde kaka yapması cok garip tabi açlık krizine giriyor cabuk acıkıyor ozaman
Aytenkrktn Ben bebelac lf kullanıyorum laktozsuz olanını bebelac gold aldım kullanmak için ama kullanamadım laktoz intoleransı çıktı çocuğum da
Uveecim Hipp combiotic. En başından beri kullandık ne gaz ne kabızlık yaşamadık aksine çok güzel kaka yaptırıyor. Bir de tavsiyem çok gazı varsa tommee tippee nin anti kolik biberonu var onu kullanabilirsiniz. Çocuğun hava yutmasını ciddi oranda engelliyor.
Aytenkrktn saclarinayildizdusmus saclarinayildizdusmus aptamil kullananlar nasıl memnun ben şaşiriyorum valla canım
Aytenkrktn saclarinayildizdusmus kakasında sıkıntı yok bence benim bebeğim de bu şekilde yapıyor günde birkez yada 2 günde bir bazen gün de 2 kez az az yapmış oluyor bi sıkıntı yoktur bence benim oğlum da sürekli işiyor hatta her altını değiştirmem de üstü bile ıslak oluyor halbuki her beslemede değiştiriyorum da çok işiyeniliyorlar
Gls068 Aytenkrktn mahvetti yavrumu ağlamayan gaz sıkıntısı olmayan yavrum kolik oldu .Malum bi ara bebelac gold piyasada kalmadi aptamil alayım dedim bin pişman oldum
saclarinayildizdusmus Aytenkrktn benım ilk cocuk daha bilmiyorum ki iyi mi kötümü gaz yapıyor evet ama anne dütğde gaz yapıyor bebegın ihtşyacınangore degısıklık gosteriyor mamalar bende habgisi iyimdiye bakıyorum ama hepsi aynı sonucta mama
saclarinayildizdusmus Aytenkrktn evet bzmkininde üstü ıslanıyor bende terliyor sanıyordum internettede 1 hafta kaka uapmasa normal yazıyor aynen normalmiş cnm
saclarinayildizdusmus Aytenkrktn dha dogrusu daha sık acıkıyor bana oyle greldi cunku kakasondan belli hepsini cıakrtıyor aznyapmıyor
Aytenkrktn Gls068 yaa demek ki sende de aynısı olmuş bizde de öyle valla sıkıntısı olmayan çocuğum kolik derecesine geldi , evet maalesef mamalar da sıkıntı var dı bizde bulamamıştık şimdi de aldık evde duruyor kullanmadık açmadık hiç
Daphnemom Bebeğe göre değişiyo mama da. Bi doktor gaz için sma comfort önerdi bi haftada telef oldu kızım, ağlayarak ıkınarak içti hep ve ishal yaptı, hipp aldık onu da içemedi. Doğduğundan beri Golden Goat kullanıyoduk ona geri döndük severek içiyo.
Hilaldgsn Anne4 golden goat veya hipp bunlar çok iyi geldi benim ikizcanlarıma şu an evolvia kullanıyorum ama büyüdük tabi gaz sıkıntımız kalmadı ek olarak da metsil damla var onu alabilirsiniz biz çok rahat ettik o damla sayesinde