Y0696 Aselask34 bizde 4 aylığız önceden böyle değildi o alışkanlığı ne yapcaz 😕 ben ataktandır diye düşünüyordum
Aselask34 Y0696 bilmiyorumki canım biz 2 aydır neredeyse böyleyiz atak olsaydı geçerdi diye düşünüyorum ama sizin belki ataktır inşallah bi an önce düzene girer kuzular☺️
Aselask34 [silindi] gündüz en fazla 1 saat uyur o da memede uyur ayağıma alır sallarım o şekilde sallamazsam onuda uyumuyor🤷♀️
Katarsis [silindi] ben de vermiyordum gece geçen gece sabaha doğru verdim hep gece emerdi e 2 saatte bir uyanıyor artık yetmiyor hem de mamadan sonra uyuyacak mi dedim bakayım yine uyandı 2 saat sonra
Gamzeburkan [silindi] evet bizimkide arabaya bayılıyor hemen uyur ilk aylarda zorlanıyordum ama artık alıştım bence sende alışırsın umarım geçer ama daha dış dönemi falan gelince fena iyice düştü memeye benimki 😁