[silindi] ayy 2 ay 24 günlüğüz bi iki hafta belki 2. Aya girdiğimizden itibaren mi nedir 2 saate uyanıyor doymuyor mu benden acaba diye düşündüm çünkü gündüzleri mama takviye veriyordum geçen veriyim dedim yine 2 saate uyandı çok sersem gibi yapıyor gündüz de uyuyor 1 saat kadar 2 kere bi de akşamdan başlıyor uyumaya 1,2 de uyanıyor gece başlasın 2 saatte uyanmalar sersem gibi hissediyorum devam mi edecek ki böyle