Deniz92 ben ne gümüş kapak nede göğüs kalkanı kullandım aldım ama benim hic işime yaramadi göğüs ucunu kullanarak zamanla göğüs ucu hic olmayan ve ne denediysem çıkmayan göğüs uçlarım bununla emzirerek çıktı ve yarısında ucu çıkartıp emzirmeye devam ettim zamanla onuda bıraktık suan bebeğim 3.5 aylık ve hic uc kullanmiyorum yada herhangi başka birşey direk emebiliyor göğüs uçlarım kendiliğinden çıkıyor sütyeni çıkarınca bu arada slikon göğüs ucunu eczaneden normal bir uç aldım diğerlerinden bir farkı olduğunu düşünmüyorum